zaterdag 5 oktober 2013

Dromenland

Ik hoor altijd 3 verhalen!

- Mensen die weten dat ze dromen maar ze kunnen de dromen niet meer herinneren
- Mensen die zeggen dat ze niet dromen
- En mensen die dromen en ook de dromen herinneren!

Bij de laatste categorie hoor ik dan! Ik droom elke nacht, en ik weet ook altijd de dromen te herinneren. Tot in de details welteverstaan! Het zijn altijd rare samensmeltingen van belevenissen die ik eerder (die week) heb meegemaakt.

Met verwondering word ik dan wakker en ga mijn droom (ik denk dat ik maar 1 droom per nacht heb) na. En kan het 9 van de 10 keer wel beredeneren hoe de droom in elkaar zit. Alleen wat het betekent is een ander verhaal. Dromen over bepaalde dingen schijnen betekenissen te hebben waar je wat aan hebt in je leven. Daar heb ik me nog niet zo in verdiept! Wel weet ik dat ik vaak over mijn ex droom als ik op vakantie ben, dan zit ik in mijn totale rustmodus en dan komen deze dromen. Ik weet bijna zeker dat dit te maken heeft met verwerking! Dus laat maar komen!

De grappigste droom van deze week:
Koning Willem Alexander en ik waren verliefd op elkaar, en we hadden afgesproken dat ik mee zou varen op de boot die langs ons huis door de ringvaart ging! Ik kwam alleen de boot niet op, want de bewakers van de Koning vonden het geen goed idee zo'n burgermeisje mee te nemen! Eigenlijk was dat ook geen probleem, we hadden veel met elkaar gebeld en toen werd ik wakker! Dan moet ik ook wel in mezelf lachen hoor, want het is natuurlijk te grappig als je zoiets droomt! Wat het kan betekenen weet ik ook niet, maar het kan niets anders zijn dan dat ik voor mijn man zijn Koningin ben! Hij is in ieder geval mijn prins op het witte paard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten